dinsdag, januari 10, 2012

the day after..

'Gelukkig nieuwjaar' 'De beste wensen!'
Heel goed bedoelt allemaal; echt super lief, maar meen je het ook echt?
185984659581171633_jnqmzano_c_large
De beste wensen staat voor; het beste iemand toewensen. Geluk; liefde; voorspoed.. al die dingen. Dus als je de volgende dag weer denkt over die persoon waar je het tegen zei 'Omg, ze is zoooo vervelend; ik kan er wel schieten!' kijk, dan klopt er iets niet.. Snappen jullie wat ik bedoel? Het moet vanuit je hart komen, anders kun je beter gewoon niks zeggen.
Ik weet niet dat gevoel heb ik er altijd een beetje bij.. Dag één het hele overdreven gedoe met knuffels&zoenen.. de dag erna leef je gewoon weer verder en een paar dagen later kijk je iemand niet meer aan, of denk je 'Iel; check die schoenen!' .
Het is een beetje moeilijk uit te leggen maar ik hoop dat jullie t begrijpen.

Ik ga weer lekker engels&biologie leren
#yay (:

love<3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten