zondag, januari 08, 2012

back to school..

Zondag 8 januari 2012, ja het is weer zover; de meeste van ons (en ik ook) moeten morgen weer naar school. En gek genoeg staat mijn hele timeline op twitter en op facebook vol met; 'blegh morgen weer naar school' 'laatste vakantie dag ;(' 'morgen begint de hell weer'!!
Kom op! Ga niet zitten klagen?! Je hebt 2 weken gehad en dit is je laatste dag; oftewel; extra genieten..
Tumblr_ll9t8xlxka1qd2ofco1_500_large


Ga lekker in bad met 'n maskertje op, blijf de hele dag in bed liggen met een stapel boeken, doe iets creatiefs.. Maakt niet uit wat, als je maar geniet van je laatste vakantie dag! Waarom zou je de hele dag opkijken tegen morgen? Dat heeft toch geen zin? Geniet gewoon van je dag (ook al zit het weer niet mee, maar hé het regent niet!)

Zo; dat moest ik even kwijt (:
Ik hoop dat jullie het 'n beetje met me eens zijn.. hihi!

Wat doe jij deze laatste vakantiedag? 
love<3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten