zondag, maart 04, 2012

My Favorite #01 drinken

Tadaa; een nieuwe rubriek met de meest originele naam ooit; 'My Favorite'.

Vandaag begin ik met drinken. Wat is mijn favoriete drinken?
Bij mij gaat het altijd een beetje in fases, de ene periode drink ik alleen maar water en een aantal weken later wil ik alleen maar chocomel.. Dus ik zal even wat all-time favorites opnoemen.

Water.
Een lekker koud glas water, heerlijk! Maar dan wel echt koud. Vooral 's zomers kan ik gerust 2, 3 flesjes water leegdrinken. En het is natuurlijk gezond ((:!
Tumblr_lx0neiabqw1qir91zo1_1280_large


Thee.
Ja, ik ben een echte 'theeleut'. Vooral 's winters want in de zomer wil ik gewoon koud drinken.
Mijn favoriete smaken zijn; aardbei, vanille, groene thee met cranberry's en winterglow van pickwick. delicious<3.

6871857859_8cda069a30_large


Crystal Clear.
Yeaah, water met een smaakje, maar niet zo zoet als ranja ofzo. Me likes!

Jus d'orange.
Op vakantie in Barcelona heb ik o-ver-al verse sinaasappelsap gedronken <3____<3. Dit is echt gewoon het lekkerst van allemaal. Sowieso alle vers geperste sappen vind ik lekker.

Tumblr_lzt1j7zkpi1qc4g03o1_500_large 


Cappuccino & Frappucinno
Hoe kan het ook anders; de zeer geliefde strarbucks coffees, lalalalove<3. Gewone koffie vind ik niet lekker,  te bitter, maar cappuccino's zijn echt heerlijk. 
Tumblr_lrninwso0t1qa1qw4o1_400_large


hope you liked this.

Wat zijn jullie favoriete drankjes?
love<3


2 opmerkingen:

  1. Bij alles wat je opgeschreven had dacht ik : jaaaah! haha
    Behalve dan de frappucinno en cappuccino van de Starbucks, omdat ik daar nog nooit geweest ben dus 't eigenlijk niet weet hihi :$
    X

    BeantwoordenVerwijderen