vrijdag, februari 03, 2012

it's too cold outside for angels to fly..

Yeah buddy; koudkoudkoud!
You love it or you hate it.. nou; voor 2 weken vind ik dit barre vriesweer niet zo erg; zolang het maar geen 2 maand wordt. En zoals nu ligt er nog geen sneeuw (ik schrijf dit donderdagavond terwijl ik WIDM kijk) en dan is het ook niet zo glad, dat scheelt. Het enige wat het verpest is de oostenwind die voor een gevoelstemperatuur van - 15 graden Celsius.. #meh ;(.

Maar wist dat 't ging vriezen had ik al zin in schaatsen en dat heb ik nog steeds. Houden jullie van schaatsen? Ik wel en zaterdag ga ik eindelijk naar 't Harde ;DD
Dit is echt 'n aan elkaar gelulde post.. maarja; daar ben ik goed in^^!

Tumblr_lys3om2z4e1qmov3uo1_500_large

Tumblr_lys4w80nuw1qc144qo1_500_large

Tumblr_lymyixxg2t1r2sqc1o1_500_large


402737_372040682809858_100000117886856_1675791_882661169_n_large


love<3

2 opmerkingen:

  1. Haha, ik heb in totaal een keer geschaatst. In Polen, en ik ging een laatste rondje doen en ging vol op m'n gezicht.. Dus m'n handen waren beetje rood, en toen maakte m'n Poolse partner zich helemaal zorgen hihi. Interessante comment haha :)
    Heb je al geschaatst vandaag? :D

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Colinda,

    Mij ken je denk ik niet. Ik ben een vriendin van Amanda. (op haar verjaardag heb ik je nog gezien)Meisje met de oranje rolstoel. Zoek anders maar op bij Aman der facebook pagina! Ik zag de link vna je blog staan ergens op facebook. Mooie foto's hoor! Zelf geschoten? Vooral je stukje over beauty vond ik erg leuk om te lezen. Volg je veel beautybloggers?

    Liefs,
    Lian.

    BeantwoordenVerwijderen