woensdag, februari 01, 2012

actieweek #1 update.

Hello sweeties(:!

Ik weet dat ik niet elke dag post. Ik ga nu niet zeggen; ja, ik had toetsweek blablabla; want dat doet er niet toe.. Gewoon stom. Klaar. Punt.

Maarja; ik had dus wel toetsweek en het wel leek me wel even leuk om een update te doen..

behaviour, class, depression, exam, funny - inspiring picture on Favim.com


Eerst maar eens beginnen met het gevoel per toets.

Nederlands; Dit was een leestoets en daar ben ik nou niet bepaald een ster in. Maar hij ging wel redelijk. En ik denk dat het komt omdat ik KWT (keuze-werk-tijd; één uur in de week kun je kiezen wat voor 'n vak je wilt volgen; bijvoorbeeld nederlands, wiskunde, natuurkunde etc. maar niet alle vakken. En als je nou overal ' goed in bent' kun je ook kiezen voor doorwerkuur; een uur huiswerk maken).
Duits; Goed (:
Frans; Hier wil ik het niet over hebben #triest.
Wiskunde; Die moet ik nog inhalen, oja.. moet ik wel even een afspraak maken voordat er een 1 staat in m'n lijst
Natuurkunde; Matig.
Scheikunde; Matig.
Engels; Hievoor moesten we een brief schrijven; ja, ging wel redelijk.
Tumblr_lyocczlbhh1qivg1ko1_500_large
Biologie; Goooewdd.
Muziek; Goedgoedgoed (:
Aardrijkskunde; Die vrouw zei; 'Voor de helft open vragen en voor de helft multiple choice.' Nou; ik heb geen multiple gok gezien hoor?! Ik kon echt niet meer schrijven op 't einde, maar hij ging wel goed.
Economie; Mwah; redelijk.
Beeldende Vorming Tekenen (bvt); Geen mening;x.


En natuurlijk de indrukwekkende (ahum) einderesultaten;

Nederlands; een 6.0 ,ik ben blij.
Duits; 8.1!! YAY! Ik ben zo blij ((:! Meestal heb ik namelijk iets van een 6.8 ,ook wel goed; maarja, dit is wel leuk natuurlijk.
Natuurkunde; een 7.0! En dat was best wel goed; want heel veel mensen in mijn klas hadden een 4 of een 5.. niet lullig bedoelt tegen die mensen, maar ik ben er wel blij mee!
Scheikunde; een 6.0.. Volgens mij heb ik voor elke scheikunde toets een 6.0 xD.
Muziek; Whaaa; een 10!! Hoe krijg ik 't voor elkaar.. Geen idee; sorry!
421431_300141340033777_199077356806843_788920_1790217775_n_large
De andere cijfers heb ik nog niet. Al met al best we goed gedaan dacht ik zo..

Hebben jullie nog tips om te leren?


love<3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten