woensdag, januari 04, 2012

Tag; het een of het ander..

En toen vond Colinda een Tag (:Hope you like this!

Fashion;

Spijkerbroek of Joggingbroek;
Ik ga voor Spijkerbroek; ik hou echt van comfy kleding maarja, ik hou er niet van om de hele dag daarin te lopen. En een spijkerbroek kun je makkelijk combineren.
4659_7d4c_420_large

Lange- of Korte mouwen
KORTKORTKORT! Ik draag eigenlijk altijd een t-shirt met korte mouwen en daar overheen een vestje ofzo. Oja, ik stroop mijn mouwen altijd op, hihi! Gekke gewoonte waardoor je mouwen helemaal gaan flubberen.

Jurkjes of Rokjes
Ehm, rokjes, ik ben niet zo'n groot fan van rokjes&jurkjes, ik draag ze wel, maar ze moeten me net staan.
Tumblr_lx6farlara1r1tedjo1_500_large
Streepjes of Ruitjes
Strepen; ik vind strepen super schattig; maar let wel op dat ze je niet dik laten lijken!

Teenslippers of Sandaaltjes
Teenslippers<3! Ik heb ook een paar sandaaltjes; maar ik kan echt niet zonder m'n Birckenstocks!! Ik zweer erbij met mijn slechte voeten. Ik heb dit paar & een paar rode in het model 'Gizeh'

Sjaals of Hoedjes;
SJAAAAAAAAAAAALS<3

Oorknopjes of -hangers.
Knopjes; ik heb wel een paar hangers maar ik draag ze bijna nooit.

 Kettingen of Armbanden
ehh; ik vind allebei wel leuk, maar in de praktijk draag ik vaker armbanden.
The Butterfly

Hakken of Platte schoenen
Tja, aangezien ik slechte voeten&enkels heb ga ik voor platte schoenen. Mijn geliefde laarsjes;

Jasje of Vest
Allebei? hihi;'nee dat mag natuurlijk niet. Ehm; jasje.

Make-up

Blush of Bronzer
Blush; ik houu van een mooie peachy kleur (:

Lipgloss of -stick
Wat zijn dit voor 'n rot vragen?!! Ehh, ik kan echt niet kiezen!
Tumblr_lwezjtan871r5ljvzo1_400_large

Eyeliner of Mascara
Mascara; ik ben slecht met eyeliner!!

Foundation of Concealer
Concealer'; omdat ik niet zoveel oneffenheden heb. Al moet ik zeggen dat de catrice photofinish eem heeeele goede is.

Neutraal of Kleur
Oke, dit staat een beetje raar; maar ik ga voor neutraal als daar aardetinten enzo mee bedoelt wordt (:.

Tumblr_lx4y32l4251qer8hao1_500_large
Oogschaduw in vaste vorm of losse oogschaduw.
VAST! Ik heb altijd zoooooveel last van fall-out enzo..

Kwasten of Sponsjes
Kwasten<3

Nagels

OPI of China Glaze
Meh; ik heb van allebei niks ;(! Poor me

Lang of Kort
Lang vind ik mooier; maar ik heb ze kort omdat ik gitaar speel en het dan niet handig is.

Acryl of Natuurlijk
Ik vind natuurlijk mooier! (Dit zijn de nagels van mijn vriendin Debora, neem ook eens een kijkje op haar blog!)



Gekleurd of French manicure
Ik vind een french echt prachtig, maar een kleurtje vind ik het leukst denk ik.

Fashionandlace

Met nailart of Zonder nailart
met; echt ik hou van die kleine kunstwerkjes (:

Body


Parfum of Bodyspray
Parfum<'33

Lotion of Bodybutter
Butter; met mijn droge huid in de winter heb ik dat echt nodig!!
Untitled

Douchegel of Zeep
Met zo'n stuk zeep kun je altijd lekker veel schuim maken, hihi! Maar ik vind douchegel toch practischer.


Haar


Krullend of Stijl
Krullen; ik vind dat zooo mooi. Ik heb van mezelf slag.

Knot of Paardenstaart
Ik ben zo iemand die elke 5 minuten z'n haar anders heeft, maar ik ga toch voor 'n knotje; ik hou van knotjes.^^



Schuifspeldjes of Clipjes
Speldjes; ik heb ze altijd bij me en ze liggen door het hele huis!


Haarlak of Haargel
Dan maar haarlak; maar ik gebruik echt bijna nooooooit wat in m'n haar.

Lang of Kort
Lang! Ik hou van ijn halflang-lange haar (:
queenof

Licht of Donker
*zucht* rood haar! ik heb echt een zwak voor rood haar; i love it (:

Lok of Pony
Een lok; want dan kan je zo'n leuk vlechtje รก la Lauren Conrad doen ((:

Los of Vast
Vast; leuk&makkelijk

Zomaar

Regen of Zonneschijn
Who said only sunshine brings happiness; has never dances in the rain!
All of the Lights)

Zomer of Winter
lalala; ik ben zo'n herfst/voorjaar-mens ;p

Herst of Lente
Lente.

Chocolade of Vanille
CHOCOLAT.

dope of dopeness


Neem maar over (: & laat het me weten!


love<3

2 opmerkingen:

  1. Leuke tag!
    Ik vind je laarsjes echt mooi :)
    En die nagels van je vriendin: Waauw! hihi
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaah wat lief dat je mijn nagels erin hebt gezet <3 thanks! leuke tag :D

    BeantwoordenVerwijderen