maandag, januari 16, 2012

Tag; ben jij een echte beautyfreak?

Deze tag kwam ik tegen op de blog van Linda&Sanne&Donna en ik dacht, Colinda, je bent van de tags en je houdt van beauty; dus kom maar op (:


Wat is het laatste beautyproduct wat je hebt gekocht waar je echt voor hebt moeten sparen?
Ik heb nog nooit echt gespaard voor 'n beautyproduct omdat ik eigenlijk altijd budget producten koop zoals essence & catrice. Maar ik probeer er wel op te letten dat ik niet te hard van stapel loop en al mn geld uitgeef aan beauty (verleidelijk!).

Als jij een beautyproduct was, wat zou je dan zijn en waarom?
Een oogschaduw palet met allemaal aarde tinten. bijv. Het 'urban-decay naked palet'. En dit is omdat ik hou van oogschaduw en vooral deze tinten.
Tumblr_lxt527gl621qi1c55o1_500_large





Hoeveel vriendinnen heb je waarmee je helemaal gek kan worden over die perfecte blush of die fantastische oogschaduw?
Hihi; best wel een aantal! sowieso EllenDebora & Lisanne. En nog wel een paar. Heerlijk met z'n tweeën een uur voor het catrice-rek staan en dan alles swatchen op je handen en elkaar tips geven over welke oogschaduw mooi staat en welke kwast je móet hebben!

Wanneer heb je voor 't laatst make-up weggegooid?
Laatst nog 'n mascara die ik 3 maanden gebruikt had en 2 lipglossjes.

Hoe begon de make-up gekte bij jou?
Geen idee! Vroeger hield ik al van die 'kinderoogschaduw'. Toen ben ik later mascara gaan gebruiken en 'echte' make-up. Oja, de beautyblogs hebben ook veel invloed!
Ken je dit nog? ^^
Als een niet-make-up-freak je vraagt hoeveel nagellak of oogschaduw je hebt, geef je dan eerlijk antwoord?
Ja, want ten eerst kan ik gewoon niet liegen! En ten tweede; wat maakt het uit? Ieder z'n ding toch?! Ik zeg gerust dat ik 40 lakjes heb en 50 kleurtjes oogschaduw. What ever?


Hoe vaak ga jij langs de drogist zonder dat je echt iets nodig hebt?
Te vaak ;x.

Hoeveel tijd besteed je per dag op internet, lezend over beauty?
Ehhm; half uur? 3 kwartier? Of dat veel is? Ik weet het niet; het valt wel mee denk ik.

Wat is je favoriete make-up item?
O, moeilijk!! Ehm; lipproducten denk ik. Ik kan niet zonder! 

Heb je een wishlist en hoeveel items staan daar op? 
Ja; ik wil iets hebben van de Inglot, van MAC en  van Lush. Oja, en een nieuwe bodybutter van TBS (:!


Hope you liked it!


love<3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten